VVD Waadhoeke wenst orde op zaken

Afgelopen dinsdag was de oprichtingsvergadering van VVD Waadhoeke. Ik kan wel zeggen dat ik met een zeer tevreden gevoel terugkijk op een mooie avond. De opkomst was goed. De sfeer was uitstekend, ondanks het feit dat voor velen dit toch ook de eerste kennismaking met elkaar was.

Het was een vlotte vergadering, waarbij een mooie eerste stap hebben gezet in aanloop naar de verkiezingen van november 2017. Als bestuur kunnen we nu de plannen gaan maken voor het verkiezingsprogramma en de kandidatenlijst. Wij hebben er als bestuur in ieder geval zin en voor de zomer moet de planning in ieder geval klaar zijn.

Tevens hebben we op de vergadering de kwesties besproken die de VVD in 2015 in een slecht daglicht hebben gesteld. Als VVD’ers willen we graag trost zijn op onze club. Maar dat lukt niet als prominente VVD’ers te vaak in opspraak komen. De leden van VVD Waadhoeke hebben het bestuur dan ook gevraagd om actie te ondernemen en de lokale ongenoegens kenbaar te maken aan het hoofdbestuur van de VVD. Die opdracht pakt het bestuur graag op.

Als kersverse voorzitter kan ik in ieder geval zeggen dat ik me als een vis in het water voel bij de VVD Waadhoeke. Op naar de volgende vruchtbare vergadering!

Vriendelijke groeten,

Hendrik Terpstra